INFORMACIJE

ČESTA PITANJA

Koji su dostupni načini plaćanja?

Plaćanje proizvoda moguće je izvršiti plaćanjem po primitku pošiljke (pouzećem), kartičnim plaćanjem online ili uplatom na račun.

U kojem roku mogu očekivati dostavu?

Dostava se vrši kurirskom službom GLS. Nakon zaprimanja narudžbe proizvodi će biti isporučeni na adresu kupca u Republici Hrvatskoj u roku 5-8 radnih dana. Kupcima s područja EU proizvodi će biti isporučeni u roku 7-30 dana.

Kako mogu izvršiti reklamaciju proizvoda?

Ukoliko želite izvršiti reklamaciju na kupljenu robu možete to učiniti u roku 24 sata po primitku paketa. Uz paket je potrebno priložiti dokumentaciju (slike, račun), kako bi reklamacija bila prihvaćena i opravdana.

Mogu li vratiti proizvod?

Da, možete jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana. Preduvjet raskida Ugovora je da proizvod nije korišten i da se Prodavatelju vraća u identičnom stanju u kojem je preuzet od strane kupca, u originalnom pakiranju, s deklaracijom te pripadajućom dokumentacijom i računom.

Kako mogu kontaktirati korisničku podršku?

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz narudžbu ili uvjete korištenja, možete nam se obratiti na e mail adresu korisnicka.podrska@tomislav-zagreb.hr, od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00.

AKO MOŽEMO POMOĆI, TU SMO

KONTAKTIRAJTE NAS

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Hrastovička ulica 68, 10250 Lučko

PC Lučko

Kontakt telefon: 01/6531-490

Kontakt mail: maloprodaja.zg@tomislav-zagreb.hr , info@tomislav-zagreb.hr

Marinići bb, poslovna zona A, 51216 Viškovo

PC Rijeka

Kontakt telefon: 051/257-222

Kontakt mail: maloprodaja.ri@tomislav-zagreb.hr

72. bojne Vojne policije 8M , 23000 Zadar

PC Zadar

Kontakt telefon: 023/651-018

Kontakt mail: maloprodaja.zd@tomislav-zagreb.hr